La Body Boom Gym poți beneficia de o sală cardio dotată cu echipamente moderne la prețuri accesibile

Ce este un antrenament cardio la sală?

Antrenamente cardio la sală de forta reprezintă exerciții de rezistență care are ca element țintă carbohidrații și grăsimea care reprezintă un oarecare combustibil pentru un astfel de antrenament. Carbohidrații și grăsimea nesănătoasă se dupune în țesutul adipos.Scopul antrenamentelor cardio este de a scădea din greutate, dar păstrând și dezvoltând masa musculară. Un antrenament cardio presupune un antrenament complex care pune în mișcare grupele mari de mușchi,la o intensitate medie pe o durată îndelungată prin mișcări repetitive.

Care sunt exercițiile cardio?

  • alergarea sau mersul rapid pe benzi de alergare mai mult de 20 min
  • săritul corzii
  • ciclismul
  • înotul
  • gimnastica

În general pot fi considerate orice tip de exerciții la o intensitate individuală,repetitive și de o durată mai mult de 20-30 min.Orice sport are la bază exercițiile cardio mai ales pentru pregătirea organismului pentru a executa exerciții de o intensitate mai înaltă.

Care sunt principiile unui antrenament cardio la sală?

durata
În mediu, un antrenament cardio durează 20-40 min.

perioada
Sunt recomandate antrenamentele cardio de dimineață pentru a trezi organismul.Un antrenament cardio e mult mai sănătos decât navigarea pe internet de dimineață! De asemenea exercițiile cardio sunt recomandate după antrenamentul cu greutăți pentru a mobiliza mușchii. Un astfel de antrenament poate fi împărțit în doua prize una dimineața de 15-20 min și una seara la fel 15-20 min. Se interzice pentru începători să practice exercițiile cardio în ziele de pauză,deoarece organismul nu reușește să se restabilească,întrucât consumă tot restul glicogenului care are scop să refacă mușchii traumați.

intensitatea
Antrenamentele cardio necesită o pregătire trepată,Nu este necesar sa-ți forțezi organismul din primele prize cardio.Se recomandă o intensitate individuală,moderată a exercițiilor pentru evitarea traumelor,stressului asupra sistemului cardiovascular,a sistemului muscular și articular.

alimentația
O alimentație sănătoasă stă la baza oricărui sport! Pentru a atinge scopul dorit,scăderea în greutate sau reliefarea musculaturii este necesar o nutriție corectă care va cuprinde -30% carbohidrați -60% proteine -10% grăsimi sănătoase.

De ce e recomandat să frecventezi sala de cardio măcar 3-4 ori pe săptămână?

  • un antrenament cardio te face mult mai îmăplinit decât un desert delicios.Sportul înseamnă endorfinele,iar endorfinele te fac fericit.
  • exercițiile cardio practicate regulat, reduc stresul,depresia și oboseala cu 65%
  • reduce riscul de infarct datorită antrenării mușchiului miocardic

De ce anume o sală de fitness?

Chiar dacă executăm zilnic inconștient exerciții fizice la o intensitate medie și repetitiv de ex. mergând la lucru,școală,casă etc. este recomandat o sală de cardio pentru a te mobiliza și a evada din problemele de zi cu zi.Când frecventezi o sală cardio regulat te detașezi de toate probleme și începi să fii mai relaxat chiar dacă execuți exrciții.

Corpul tău este capabil să facă orice, chiar dacă nu este deprins cu un antrenament cardio trebuie doar sa-ți convingi creierul.O sală de cardio creeză circumstanțe în care creierul este relaxat dar corpul în mișcare. Un corp puternic este condus de un psihic puternic!

Fă astăzi un efort,pentru care îți vei mulțumi în viitor,împreună cu sala de cardio la Body Boom Gym!